Codul de Comunicare Responsabila in Marketing reprezinta angajamentul industriei de bauturi spirtoase din Romania de a promova consumul responsabil de alcool si de a incuraja companiile producatoare si importatoare de bauturi spirtoase sa adopte standarde de auto-reglementare responsabile in ceea ce priveste comunicarea comerciala in domeniu.
Consumul de alcool a jucat un rol important si acceptat, in acelasi timp, in cultura si traditiile sociale atat in trecut cat si in prezent. Companiile membre Spirits Romania sunt mandre de produsele lor si promoveaza consumul responsabil de alcool, dar descurajeaza consumul abuziv.
Principiul imperativ al Codului este promovarea produselor alcoolice catre un public adult intr-un mod responsabil si adecvat. In acest scop, companiile membre Spirits Romania se angajeaza sa isi dezvolte campaniile de promovare in concordanta cu dispozitiile prezentelor Standarde.
Codul nu inlocuieste sistemul de legi existent, ci stabileste o serie de criterii de baza pentru codurile nationale, sectoriale si cele de auto-reglementare ale companiilor.
Pentru mai multe detalii, consultati Codul de Comunicare Responsabila in Marketing aici